måndag 29 oktober 2007

Höstlov

är det här (och i resten av Sverige väl...) Idag har jag jobbat 7-16 och jobbar alla dagar utom fredag - som tur var kunde R. ta semester idag. I morgon jobbar jag kväll iaf, så T. och L. är på fritids bara ons och tors - rätt lagom! De skulle dessutom på varsin utflykt: T. till Tropikcenter i Halmstad och L. till Universeum i Gbg, kul att de hittar på lite utflykter på loven!

Veckans vikt var: 66.6 - det är jag jättenöjd med, då det dessutom är ÄL.

Träning denna vecka blir:
Måndag: Rask promenad 45 min
Tisdag: Power Plate
Onsdag: Easyline (hoppas jag, har bokat ett pass 19.00 på kvällen)
Torsdag: Inte nåt (åker på Shoppingresa med jobbet på vår mötestid, Lager 157 el. Väla)
Fredag: Easy Line
Lördag: Power Plate
Söndag: Ev. Easy Line (jobbar 7-16)

Inga kommentarer: