måndag 1 oktober 2007

2 veckor med mat och Sheshape

Usch min mage mår inte riktigt bra.....för att inte gå in på detaljer, så kan jag säga att det är trööögt....inte kul i kombination med att det är ÄL och det betyder alltid + på vågen, så även denna vecka.
Vikt: 67 kg
Fett: 26.2 (ökar...)
Vatten: 52.5
Jag har satt min gräns på jämnvikten till max 67 kg, så nu får det ju INTE bli mer. Vardagarna sköter jag mig bra, på fre och lör blir det dock lite "urballning" - men det ska man väl fixa när man äter bra annars?
Idag fick jag syn på en annons i vår lokalblaska: En nyöppnad träningsstudio www.sheshape.se gav kommunkossor som mig , förlåååt: Kommunanställda, halva priset på årskort. Dvs 2000:- istf. 4000:- 100st skulle ingå i en studie som ska visa kommunen hur bra det är (för att kommunen sedan ska subventionera träningen) Jag snabbt dit och anmälde mig och en jobbarkompis. Så i morgon 10.30 ska jag dit på mitt första cirkelträningspass! Han "glömde" dock att berätta att det kostar 350:- extra för intruduktion till vibrationsplattan *dåligt*
Man hade 14 dagars öppet köp, så är det inget för mig får jag väl säga upp det.

Inga kommentarer: