måndag 8 oktober 2007

Veckovägning och träning

Veckans vikt: 65.7 helt ok! :)
(skiter i fett och vatten, jag och maken har kommit fram till att det är helt oförlitligt...)
Förra veckans träning:
Tisdag: 30 min Easy line
Fredag: 30 min Easy Line
Lördag: 45 min Stavgång
Söndag: 40 min Easy line (körde själv, 2 rundor+1 runda utan stepbräda)

Denna vecka tänkte jag träna så här:
Måndag: 30 min Easy line
Tisdag: 1 timmas intruduktion på Power Platen, vet inte om det kan räknas som träning eller om man bara går igenom apparaten. Kan ju köra lite efter.
Torsdag: 30 min Easy line + Power Plate
Under helgen: Stavgång + ett pass på gymet
Är lite osäker på hur mycket träning som är bra, för mycket, för lite osv.
Jaja, vi får se. Kul är det iaf!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktig du är med träningen.
Det är ju bra o träna så för mycket blir det nog inte.Så länge din kropp orkar o vill är det nog ingen fara....säger jag som ingen aning om det hela har...haha...
Kram Marita