onsdag 22 augusti 2007

YES!!!! Numera i 60-klubben!!!!

Ja, idag nådde jag den eftertraktade siffran 6. Med minsta möjliga marginal. 69.9 :)
Känns lite konstigt, det är nog 14 år sedan jag vägde något på 60...... men jag ska nog vänja mig!
Insåg att jag varit med i 3 st klubbar i år...2/1 vägde jag 82.4 kg, det är 12.5 kg sedan! Jösses, ALDRIG, ALDRIG mer ska jag tillhöra 80klubben iaf!!
Det är roligt på jobbet, för de som jag träffar efter semestern säger alla att det syns jättemycket - kul!!!
Min lilltjej har började skolan i tisdags, och det går bra. Första dagen var bara KUL. idag hade hon varit lite ledsen efter att pappa lämnat på fritids, tur hon har storebror som kan trösta *ler*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, vad bra det går för dig!! Välkommen i 60-klubben! Jag ligger också i de övre talen där, síst var det väl 68,3 eller nåt.
Skulle väga mig idag äntligen (glömmer det hela tiden) men nähä, då var vågens batterier urladdade! Typiskt! Så nu ligger de på laddning, så får vi se om jag kommer ihåg i morgon...:-)
Cayenne

Anonym sa...

Whiiieee....stort grattis-du är urduktig.
Låg oxå under 60-strecket för 6 månaders sen-men har tyvärr nu hamnat på över 70 strecket igen....snyft....så jag får ta mig i kragen igen tyvärr(har jag sagt länge nu då...;))

Blir lättare nu när alla barn inte är hemma o maken börjar jobba igen-har mer pli på mig själv då...

Kraaam Marita