måndag 20 augusti 2007

Veckovägning nr 4

Jaha, hade hoppats att jag skulle varit i 60klubben idag (vågen visade ju 70.0 i går morse), meeen så åt jag ju räkor och kräftor igår (ett väplanerat avsteg), men ska tydligen kunna äta 100 g kött/fisk/skaldjur utan att det ska inverka...men det var såklart massor av salt i dessa skaldjur, så jag hoppas det är vätska som försvinner i morgon! (ser jag ju när jag tittar på vätskan i kroppen de andra veckorna) Visst var det ganska gott, men det triggade inget "ätbegär" heller. Nu är det soppor som gäller tills mål!!
Dagens vikt: 70.3
Vatten: 51.3
Fett: 27.9
Igår var jag extremt nöjd med dagen: tränade Core (mage och rygg) +ben och armövningarna på Body Expressen (ung. som styrketräning utan vikter)
Senare gick jag ut på rask stavgångswalk 1 timme!
Mått :
Midja: 74 cm (-10 cm på 4 veckor!!)
Stuss: 101 cm (-3 cm på 4 veckor *surar*)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du hade iallafall gått ner ändå-o bara det är ju jättebra tycker jag.

Vid nästa vägning är du garanterat på 60 strecket.

Vi bor i stenungsund-ca 4,5 mil norr om Göteborg.
Barnen klappade rockorna de oxå när vi va på universeum-närkontakten med djuren är nog det som lockade även dom mest kan jag tro ja även rymddelen den gilla dom jättemycket.

Kram marita