torsdag 22 november 2007

Utmaning....

Vad gjorde du för tio år sedan?
~Jag var ganska nybliven 3 barnsmor (han är född i juni) Gick på baby/barnrytmik och sånt...
Vad gjorde du för ett år sedan?
~ Oj...ungefär det samma som nu...jobbade (fast inte riktigt så mycket som nu, det var mer lagom...)
Fem snask jag gillar:
~FEM?! Jag gillar nästan allt snask (utom viol *blärk*) Har blivit hooked på naturgodis, mest nötterna, och lite torkad ananas (inbillar mig att det är nyttigare, men det är det ju tydligen inte)
Fem sånger som du kan hela texten till:
~Tror inte jag kan hela texten till någon sång...
Vad skulle du göra om du var miljonär?
~Resa och resa och resa.
Fem saker som du gillar att göra:
~Sova, träna, resa, äta, läsa
Fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
~Kortkort kjol, tantblus i polyester med krås, lackkläder, knallrött läppstift, vita tubsockar
Fyra favorit saker:
~Min mobil, min bil, min dator, perkulatorn

Jo just det.....går bra med träningen, sådär med maten - har inte vägt mig på ett tag....

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul utmaning!! Jag tog med den till min blogg :-)