torsdag 20 september 2007

4 dagar med mat!!

Åhhh, vad gott det är!! Men mycket planerande och matlagande......Matlådor till jobbet. Lite svårt också att veta vad jag ska äta.......nu äter jag bara protein och grönsaker (och fett) + mina soppor upptill.
Nästa vecka ska jag lägga till GI-vänliga kolhydrater. Hur mycket? Hur ofta? Ja, det är mycket att tänka på. Försöka få till den där balansen......
Först gick vikten upp...2 hekto + 2 hekto (till 64.8), men idag var jag nere på 64.5.
Nu jobbar jag fre, lör, sön, mån (på kvällen: Info om Gymnasieval på stora dotterns skola och tis (på kvällen: Föräldrarmöte lilla dotterns klass) *pust*

1 kommentar:

Anonym sa...

Ohh va gott att du får äta annat nu-kan tänka mig det måste va underbart o få tugga igen.

Ja detta med o komponera maten rätt har jag ingen aning om men du lyckas alldeles säkert få till allt rätt.Du verkar så duktig på detta.

O du stort grattis till o kunna ha storlek 36 i byxor....wow...skitbra jobbat.

Kramn marita